NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
SE Raport SPOT_GIT_2012 t-mobile_konferencja RT - wszyscy prele RT - sztabka SPOT_GIT

Prelegenci

Chcesz poznać prelegentów Revenue Trends 2012? Śledź zmiany na naszej stronie i na FB.


Artur Banach

Artur Banach

prezes zarządu, Netsprint

Od 11 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z reklamą kontekstową oraz technologiami wyszukiwawczymi. Prezes Zarządu w Netsprint, firmy która kompleksowo wspiera marketerów w zrozumieniu i lepszym wykorzystywaniu szans, jakie daje rozwój technologii w skutecznej komunikacji marketingowej. Kluczowe obszary działalności firmy to reklama kontekstowa i behawioralna, rozwiązania wyszukiwawcze na potrzeby portali, korporacji i sklepów internetowych, rozwiązania adserwerowe, a także monitoring komunikacji w Internecie. Wcześniej współpracował z inkubatorem e-Katalyst oraz pracował w dziale Tax and Legal Services w PriceWaterhouseCoopers w Los Angeles. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie; lubi podróże, sport i kino; ma dwóch synów.

Przemysław Bartkowiak

Przemysław Bartkowiak

president & founder, Revenue Alley

Od wielu lat w branży reklamowej, przez ostatnie 11 lat związany z Agorą SA, w której odpowiadał między innymi za biura reklamy w oddziałach lokalnych Gazety Wyborczej, a od 2007 w Agorze jako Chief Revenue Officer był odpowiedzialny za przychody Segmentu Internet Agory wydawcy portalu gazeta.pl.
Wcześniej, w latach 1996 - 2000, pracował w Danone Polska gdzie zarządzał działem sprzedaży największego regionu w Polsce. Wielokrotny prelegent konferencji branżowych, w latach 2008-2011 członek Rady Nadzorczej IAB Polska, pasjonat windsurfingu i narciarstwa alpejskiego.
Urodził się 1971 roku. Jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Szczecińskie i uczestnikiem programu Management ™ w ICAN/Harvard Institute.

Tomáš Bella

Tomáš Bella

CEO, Piano Media,

He is the CEO of Piano Media, a Bratislava-based central European start-up that launched the world's first nationwide pay-wall system in May, 2011.

After graduation from Bratislava's Komensky University with a degree in journalism, worked at Slovakia's biggest newspaper, SME as a reporter, sub-editor and project manager. In 2004, he established the first European newspaper-owned blog portal, blog.sme.sk, which still has over 20,000 registered users.  He was appointed editor-in-chief of the online edition of SME in 2007 and held that position until he he became deputy director of SME.sk in 2009.

Bella is partners in a Slovak-Czech consulting firm, NextBig and lectures in on-line media at the Pan European University in Bratislava. 

Jakub  Bieńkowski

Jakub Bieńkowski

team leader, Value Media

Z rynkiem reklamy online związany nieprzerwanie od 2005 roku. Karierę zawodową rozpoczął u brokera reklamy online CR Media Consulting S.A., skąd po 2 latach pracy przeniósł się do Value Media. W dotychczasowej pracy realizował wizerunkowe projekty online dla największych klientów tj. Reebok, Volkswagen jak również wspomagał koncepcyjnie i operacyjnie pierwsze obecności marki AUDI. Już w ramach obsługi klientów w Value Media zajmował się obsługą budżetów sprzedażowych m.in. Link4, sieci sklepów Avans czy Lenowo. We współpracy z agencją Ogilvy pracował dla klienta IBM. Posiada szerokie doświadczenie i kompetencje w zakresie komunikacji online, w szczególności ukierunkowane na działania sprzedażowe oraz efektywnościowe.

Obecnie w ramach Value Media odpowiedzialny za rozwój oferty z zakresu RTB.

Maja  Biniewicz

Maja Biniewicz

digital consulting manager, Starcom MediaVest Group ,

Zajmuje się komunikacją w mediach cyfrowych. Z rynkiem reklamy online związana od 2005 r. Pracowała dla takich klientów jak ITI Neovision, eurobank, Fiat, T-mobile i Coca Cola. Lider projektu Audience on Demand na Polskę. Zajmuje się reklamą display, video,mobilną oraz w wyszukiwarkach. Współpracuje z działem badań SMVG przy realizacji projektów badawczych (etnografia, eksperymenty) i analitycznych w zakresie mediów cyfrowych.

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

założyciel i prezes zarządu, SALESmanago Marketing Automation

Posiada 15 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Magister filologii angielskiej oraz marketingu i zarządzania w polsko – francuskiej Ecole International de Commerce de Silesie. Doświadczenie zdobywał w branży marketingowo – internetowej w firmach w Nowym Jorku i Londynie. W latach 2001 - 2006 pracował jako Dyrektor Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, lidera IT w Europie Centralnej. W latach 2006 - 2008 pełnił funkcję Prezesa Zarządu portalu internetowego Interia.pl. Obecnie Założyciel i szef firmy Benhauer specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania do marketingu, z którego korzysta ponad 4000 firm.

Marek Borzestowski

Marek Borzestowski

Partner GIZA Venture Capital i współwłaściciel i członek zarządów firm: Wirtualna Polska, InteliWISE, Gruper.pl, Mind The Kids,

Przedsiębiorca, założyciel firm internetowych. Ma ponad 15 lat doświadczenia jako współwłaściciel i członek zarządów firm: Wirtualna Polska, InteliWISE, Gruper.pl, Mind The Kids. Aktywny w dziedzinie stosowania sztucznej inteligencji w aplikacjach internetowych, systemach eksperckich, sieciach neuronowych, przetwarzaniu języka naturalnego i analizie dialogowej. Jako dyrektor generalny spółki Wirtualna Polska wprowadził do Polski innowację portalu i doprowadził do przejęcia spółki przez TPSA/France Telecom. Fundator pierwszego polskiego Think Tank Instytutu Sobieskiego. Absolwent Politechniki Gdańskiej,  studiował także na Uniwersytecie w Swansea w Wielkiej Brytanii.

Michał  Brański

Michał Brański

członek zarządu WP ds. strategii i produktu,

Współzałożyciel i Członek Zarządu o2 Sp. z o.o., podlegają mu serwisy newsowe, społecznościowe
i e-commerce. Aktywny twórca nowych serwisów o2.
Laureat Webstara 'Człowiek Roku Polskiego Internetu' [2006] - nagrody przyznanej współzałożycielom o2 w konkursie organizowanym przez Webfestiwal oraz Nagrody Przedsiębiorca Roku [2004] - w konkursie Ernst & Young przyznanej w kategorii Nowy Biznes. Współzałożyciel funduszu Sail Fund.

Gra namiętnie i z powodzeniem w squasha. Zainteresowania: literatura XX wieku i współczesna, teoria mediów, socjologia. Ma żonę oraz dwóch synów.

Łukasz Ciechanek

Łukasz Ciechanek

new business director, sieć ContentStream,

Jest związany z NetSprint.pl od 2005 roku. Odpowiada za strategię rozwoju sieci ContentStream. Wcześniej jako kierownik ds. rozwoju sieci Adkontekst odpowiadał za pozyskanie i utrzymanie kluczowych partnerów zainteresowanych emisją reklam kontekstowych, koordynację projektów wdrożeniowych oraz za rozwój produktów skierowanych do wydawców reklam kontekstowych. W międzyczasie pracował w Acxiom Polska jako Online & Trigger Marketing Manager. Odpowiadał tam za opracowanie strategii rozwoju oraz koordynację działań operacyjnych programu rabatowego Offersclick.pl.  Absolwent kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkoły Strategii Marki.

Tomasz Dalach

Tomasz Dalach

członek zarządu, Gruper.pl,

Przedsiębiorca, menedżer, inwestor z ponad 15-letnim doświadczeniem. Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i College of Business University of Illinois, na którym uzyskał dyplom MBA. Ukończył również studium dla doradców inwestycyjnych i analityków papierów wartościowych. Współtwórca i członek zarządu pierwszego i największego polskiego portalu zakupów grupowych Gruper.pl.

Krzysztof Dobrzyński

Krzysztof Dobrzyński

head of social ads and application department, NK.PL,

W NK.pl odpowiedzialny za gry i aplikacje oraz nowy produkt reklamowy - reklamę samoobsługową. Związany z branżą internetową od 2005 roku.
Wcześniej m.in. Project Manager w INTERIA.PL i Dyrektor Działu Technologii w sieci afiliacyjnej NOVEM. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Andrzej Garapich

Andrzej Garapich

prezes spółki, Polskie Badania Internetu

Znawca mediów elektronicznych i internetu. Pełni funkcję prezesa zarządu spółki Polskie Badania Internetu – organizatora projektu Megapanel – standardu badań oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Za jego kadencji PBI uruchomiły kilkadziesiąt projektów badawczych związanych z wykorzystywaniem sieci w życiu codziennym, w reklamie i marketingu.Wielokrotnie występował na konferencjach dotyczących internetu w Polsce i za granicą. Był przedstawicielem Europy Środkowo-Wschodniej w projekcie MIA (Measurement of Internet Audience Project). Członek PTBRiO oraz Rady Programowej Media Trendy. We wcześniejszych etapach drogi zawodowej przygotowywał w Monachium i Bazylei doktorat z zoologii, obroniony w Polskiej Akademii Nauk. Był także dziennikarzem, producentem telewizyjnym, wydawcą programów informacyjnych i kontraktowanym freelancerem w Associeted Press Television News.

Grzegorz Gołębiewski

Grzegorz Gołębiewski

Founder & CEO, Znak it!

He is a serial entrepreneur, founder of Znak Inc. MTM Consultants, BuyMyPlaylist, and an author of several award-winning innovation projects. His professional carrier includes also 20+ years' experience as a business development and change management consultant in the US and Europe. He studied history at Warsaw University, earned an MA from Northwester University and an MBA from IESE School of Business in Barcelona, Spain.

Tomasz Grynkiewicz

Tomasz Grynkiewicz

dziennikarz, Gazeta Wyborcza i serwis Wyborcza.biz,

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, od 2004 r. zakotwiczony w dziale gospodarczym, na styku biznesu i technologii. Enfant terrible magazynu Next.

 

Mariusz Jarzębowski

Mariusz Jarzębowski

główny doradca ds. innowacji i przedsiębiorczości, demosEUROPA - Centrum Strategii Europejskiej

Przedsiębiorca i ekspert-generalista, który pracował w przemyśle nowych technologii w Stanach Zjednoczonych, Austrii i Niemczech. Przed powrotem do Europy, Mariusz pracował w Dolinie Krzemowej w NeXT Software i Apple Computer, kierowanych przez Steve'a Jobsa. W Polsce zaangażowany był w nowe przedsięwzięcia. Mariusz pracował również w funduszu inwestycyjnym, gdzie kontynuował prace nad rozwojem nowych przedsięwzięć oraz był w ich Radach Nadzorczych i Doradczych. W Microsoft, jako specjalista do spraw strategii konkurencji i nowych rynków, pomagał firmom kreować nowe źródła wzrostu i uczyć się od start-upów. Jest mentorem dla start-upów. Mariusz napisał Grawitację Doliny Krzemowej dla magazynu THINKTANK. Jest mówcą i prezenterem, którego zajmują przede wszystkim tematy związane z innowacją i przedsiębiorczością. Posiada MBA i MS ze Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, we współpracy z London Business School, gdzie był w Radzie Szkoły i jest w jej Radzie Doradczej. Więcej na stronach www.mariuszjarzebowski.com. 

Tomasz Józefacki

Tomasz Józefacki

prezes, Online Publishers Association Europe (OPA)

Od grudniu 2008 roku pełni funkcję prezesa OPA Europe, organizacji reprezentującej interesy największych wydawców internetowych wobec środowiska reklamodawców, prasy, instytucji rządowych i europejskich oraz opinii publicznej.
Od 13 listopada 2008 roku do końca stycznia 2012 pełnił rolę Członka Zarządu Agory i zasiadał w radach nadzorczych AMS S.A., Helios S.A. oraz AdTaily Sp. z o.o. (spółki zależne Agory).
Od czerwca 2006 roku pełnił funkcję dyrektora pionu internet a następnie dyrektora segmentu internet. Pracę w Agorze rozpoczął we wrześniu 2004 roku na stanowisku dyrektora ds. oddziałów  Gazety Wyborczej. W kwietniu 2006 roku objął funkcję dyrektora ds. rozwoju odpowiedzialnego za projekty technologiczne i biznesowe w wydawnictwie Gazety Wyborczej.


Do końca sierpnia 2004 roku, związany był z The New York Times, w którym w pracował na stanowisku kierownika działu marketingu i był odpowiedzialny za promocję portalu NYTimes.com. W 2002 roku został kierownikiem rozwoju i strategii działów tematycznych Biznesu i Technologii portalu NYTimes.com.

Tomasz Józefacki urodził się w 1973 roku. Jest absolwentem Marketingu i Biznesu Międzynarodowego New York University Stern School of Business (dyplom z wyróżnieniem). Na tej samej uczelni w 2002 roku ukończył studia MBA. Absolwent japonistyki na University of Maryland College Park. 

Tomasz Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante,

Firma Divante , której jest prezesem zarządu kompleksowo wspiera sprzedaż on-line.  Do spółek Divante należą: agencja interaktywna Ideacto, system rekomendacji Quartic  oraz  system email marketingu Sendingo.

Jest autorem książek eCommerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania, Usability w e-Biznesie. W latach 2004-2008 aktywnie promował pojęcie usability w branży interaktywnej. Stworzył bezpłatny ebook Kurs Usability, współorganizował pierwszy polski World Usability Day i pierwsze polskie imprezy typu barcamp – Grill IT.

Z projektami internetowymi związany od 1999 roku. Wcześniej pracował w międzynarodowej agencji interaktywnej, agencji reklamowej i firmie IT. Pisze bloga ideas2action.pl

Sebastian Kondracki

Sebastian Kondracki

współwłaściciel RevenueLabs,

Współtwórca serwisu SerwisPrawa.pl, odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie długofalowej strategii inwestycyjnej, zakończonej w grudniu 2010 roku pozyskaniem inwestora strategicznego – Helix Venture Partners (MCI). Współwłaściciel RevenueLabs Sp. z o.o.
Wcześniej zaangażowany w przygotowanie i rozwój strategii dla InTENSO Sp. z o. o. gdzie stworzył innowacyjną usługę umożliwiającą automatyczną analizę emocji dotyczących treści publikowanych w sieci. Współtwórca i udziałowiec (projektu nagrodzonego w rankingu Rzeczpospolitej) – e-Kiosk S. A. notowanego na New Connect. Wieloletni szef projektów programistycznych posiadający bogate doświadczenia w realizacji innowacyjnych projektów oraz inkubacji przedsięwzięć będących we wczesnych fazach rozwoju. Z wykształcenia automatyk-robotyk, obecnie w trakcie przewodu doktorskiego poświęconego metodom optymalizacji kształtu. W wolnym czasie opracowuje koncepcje innowacyjnych produktów, współtwórca systemu AdCarousel pierwszego polskiego optymalizatora kreacji reklamowych, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu (prowadzi zajęcia z zarządzania projektami).

Piotr Kowalczyk

Piotr Kowalczyk

zastępca dyrektora ds. produktu reklamowego, Grupa Onet,

Rocznik 1971. Absolwent fizyki i zarządzania. Karierę zawodową rozpoczął w zawodzie fizyka, pracując m.in. w instytucie CERN w Genewie. Z branżą mediową związał się w 2001 r. pod skrzydłami Onet.pl. Od początku odpowiedzialny za rozwój produktu reklamowego, obecnie kieruje działem produktu reklamowego display. Od 2005 zaangażowany w prace IAB Polska, w 2006 r. aktywnie uczestniczył w powoływaniu związku w nowej formule, od tego czasu nieprzerwanie w zarządzie związku, obecnie pełni funkcję prezesa zarządu. Prywatnie fan kina, muzyki, snowboardu, ju-jitsu, dobrej kuchni, playstation i seterów szkockich.

Krzysztof Kowalczyk

Krzysztof Kowalczyk

partner zarządzający, HardGamma Ventures

Partner zarządzający w funduszu VC HardGamma Ventures i akceleratorze GammaRebels.com. Wybrany w The Europas 2011 do grona sześciu najlepszych VC w Europie.
W portfolio m.in. Macoscope.net, Codility.com (zwycięzca Seedcamp'09 i TechCrunch Europas 2010), Lokter.pl, FlyWithMonkey.com, Appvetica.com, BusyFlow.com. Mentor w programach Seedcamp, Springboard. Referrer w akceleratorze HackFwd.com. Juror w konkursach dla start-upów Labstar i E-nnovation.pl. Doradca przy projektach CityRace.Me, Motivapps i Filmaster.

Mirosław Kowalski

Mirosław Kowalski

product development manager, Piano Media,

Od ponad 20 lat związany z mediami, z czego ostatnie 12 lat poświęcił głównie mediom internetowym. W latach 2000-2007, bedąc wiceprezesem Polskapresse, był odpowiedzialny za rozwój internetu. Pomysłodawca i współtwórca serwisów gratka.pl, naszemiasto.pl, wiadomosci24.pl. W latach 2008-2009, odpowiadając za rozwój internetu w Mediach Regionalnych, uruchamiał sieć serwisów miejskich mmmojemiasto.pl. Od 2009 pracuje jako niezależny doradca, współpracując z wydawcami na polskim rynku, ale także w Czechach i na Ukrainie. Obecnie odpowiedzialny za rozwój produktu Piano Media w Polsce.

Prywatnie spełniony ojciec 2 synów i 2 córek, oraz mąż aktywnej blogerki (ibedeker.pl), finalistki konkursu Onetu na Blog Roku 2011.

Michał Kreczmar

Michał Kreczmar

dyrektor ds. rozwoju produktu reklamowego, Agora (Gazeta.pl),

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). Od lutego 2008 r. pracuje w Agorze, wcześniej jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing, a obecnie dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego.
Ojciec córki, fan S-F, gracz komputerowy, lubi podróże, tajską kuchnię.

Konrad Latkowski

Konrad Latkowski

PR, COO, co-founder, PricePanorama.com

Z internetem związany od 99 roku, z PR-em i komunikacją od 2004. Fan Scuderii Ferrari i dobrej kuchni. Współtworzył serwis DVA.pl, obsługiwał PR-owo i wprowadzał do Polski m.in. marki: iriver, Cowon, MP3store.pl, VEDIA. Od 2010 współtwórca Grupy Manubia w ramach, której rozwijana jest między innymi PricePanorama.com – profesjonalne narzędzie do monitorowania cen w internecie, pozwalające monitorować nazwy produktów oraz ich ceny i dostępność.

Krzysztof  Łopuszyński

Krzysztof Łopuszyński

lider zespołu ds. badań e-marketingowych, Gemius,

Jest absolwentem Wydziału Ekonomii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskie w Lublinie. Z firmą Gemius związany jest od 2007 r. Zajmuje się wsparciem i kontaktami z klientami bezpośrednimi z branży e-commerce i telekomunikacja. Od wielu lat jego zawodowe zainteresowania związane są z rozwojem  i zmianami na rynku e-commerce.

Marek Miller

Marek Miller

Dyrektor regionalny Innovation Media Consulting,

Od samego początku swojej niedługiej kariery zawodowej związany z branżą contentową: prasą i internetem. Przez 7 lat menedżer w łódzkim oddziale wydawnictwa Polskapresse. Aktualnie redaktor naczelny wortalu prasa.info i rzecznik prasowy komisji ZKDP ds. promocji prasy. Dyrektor regionalny Innovation Media Consulting w Polsce i Europie Wschodniej. Organizator łódzkiego cyklu spotkań branżowych Mediafest. Niezależny konsultant mediowy. Autor relacji z międzynarodowych konferencji organizowanych przez INMA, OPA oraz WAN na blogu forum4editors.com. Prywatnie i z dala od komputera jest ojcem dwóch córek, zapalonym biegaczem i poszukiwaczem nowych wyzwań.

dr Marek Jerzy Minakowski

dr Marek Jerzy Minakowski

filozof, twórca serwisów internetowych Onet.pl, genealog, publicysta, Tek24.pl

W latach 1997-2011 twórca i szef wielu serwisów w Onet.pl, ostatnio jako Chief Scientist. Od 2002 prowadzi własny biznes internetowy wokół genealogii, tworzy i sprzedaje bazy danych online, na CD-ROM, a po rozstaniu z Onet.pl także jako papierowe książki.

Artur Muszkiet

Artur Muszkiet

dyrektor zarządzający, ARBOinteractive,

Posiada jedenastoletnie doświadczenie w branży marketingu online. Obecnie, na stanowisku Dyrektora Zarządzającego  Grupy ARBOinteractive, kieruje jednym z największych podmiotów na rynku reklamy internetowej w Polsce. Założyciel agencji performance marketing AdInnovation, działającej w ramach grupy CAM Media S.A.,  którą zarządzał do końca 2010 roku . Wcześniej jako Communication Channel Manager w Unilever zajmował się zarządzaniem komunikacją reklamową grupy w Polsce i Krajach Bałtyckich.  Ukończył studia na kierunku Finanse Przedsiębiorstw w Szkole Głównej Handlowej, a także Podyplomowe Studia Menedżersko – Finansowe na tej samej uczelni.

Tomasz Nowak

Tomasz Nowak

dyrektor departamentu commerce, Grupa Onet.pl,

W Grupie Onet od kwietnia 2007 r. Współtwórca sukcesu uruchomionego w 2007 r. lokalizatora internetowego Zumi.pl. Odpowiada również za classifieds i całą aktywność handlową Grupy. Wcześniej przez kilka lat pracował w Polskich Książkach Telefonicznych, gdzie odpowiadał za sprzedaż, marketing i nowe technologie. Jest absolwentem Wydziału Historii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ukończył MBA na Dominican University of Chicago.

Jakub Probola

Jakub Probola

kierownik działu innowacyjności, T-Mobile Polska,

W T-Mobile Polska zajmuje się poszukiwaniem i analizą nowych technologii, usług i serwisów, które potencjalnie są interesujące dla operatora. Od samego początku swojej kariery zawodowej odpowiedzialny za wdrażanie nowych technologii oraz rozwój produktów. Jest promotorem systemowego i równoległego otwartego podejścia do wdrażania innowacji. Interesuje się zmianami w modelach businessowych firm w branży CIT, jak również czynnikami ich sukcesu.

Marcin Przasnyski

Marcin Przasnyski

wydawca StockWatch.pl,

Założyciel i redaktor naczelny miesięczników o grach komputerowych Top Secret i Secret Service, dziennikarz i wydawca od 1986 roku. Od 2007 pracuje jako dyrektor finansowy, inwestor i doradca. Od 2009 r. związany z 11 bit studios SA jako przewodniczący rady nadzorczej. Prowadzi i rozwija serwis StockWatch.pl poświęcony analizie fundamentalnej polskich spółek giełdowych. Ukończył dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim oraz MBA na New York University Stern School of Business, London School of Economics i Hautes Etudes Commerciales de Paris.

Bartłomiej Pucek

Bartłomiej Pucek

head of mobile, o2,

Właściciel firmy consultingowej (pucek.net), wcześniej Fundacja Startup School, project manager w  Kreativ, co-founder Randka.pl. Z wykształcenia prawnik, z zamiłowania czytelnik książek. Twitter: @barticz www: http://pucek.net.

Tomasz Pudlis

Tomasz Pudlis

CEO, Business Ad Network,

Od ponad 12 lat związany z branżą internetową. Obecnie CEO sieci reklamowej Business Ad Network reprezentującej takie serwisy jak m.in. LinkedIn.com, Wyborcza.pl, Money.pl, Tokfm.pl, Menshealth.
W latach 2008-2011 Dyrektor handlowy a wcześniej Dyrektor sprzedaży w Money.pl. W latach 2000-2003 związany z Getin SP SA.
Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Wrocławski. Na tej samej uczelni ukończył również Prawo.
Prywatnie entuzjasta 'desek' na wodzie i śniegu. 

Marcin Ryske

Marcin Ryske

senior PR &marketing specialist, Okazje.info,

Absolwent kierunku Finanse i Bankowość wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego na Uniwersytecie Łódzkim.
Od 10 lat związany z branżą interactive. W tym czasie m.in. przez ponad 8 lat pracował w agencjach interaktywnych Digital One (part of Euro RSCG) oraz Digital One Consulting realizując projekty dla kluczowych klientów oraz odpowiadając za pozyskiwanie nowego biznesu.
Od blisko roku zdobywa doświadczenie z obszaru ecommerce w porównywarce cen Okazje.info kierując działem marketingu oraz doradzając w strategicznych decyzjach związanych z rozwojem firmy.
Od pewnego czasu, także prywatny przedsiębiorca działający w sektorze ochrony zdrowia (NZOZ z kontraktem NFZ).

Anna Sakowicz

Anna Sakowicz

partner, Invention, członek zarządu, Mindshare Polska ,

Jest odpowiedzialna za proces powstawania i implementacji projektów strategicznych dla klientów firmy. Zarządza pracami działu Invention, specjalizującego się w opracowywaniu i realizacji niestandardowych rozwiązań reklamowych z wykorzystaniem nowych mediów. Odpowiada
za szkolenia i rozwój plannerów w zakresie planowania strategii komunikacyjnych opartych
na nowych mediach (social, gaming, mobile, branded content, video). W ramach prac Zarządu podlega jej m.in. agencja kreatywna Made in Mind, działająca w strukturach domu mediowego Mindshare, działania PR oraz budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi. Z Mindshare Polska związana od 2000 roku.
Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej, prelegent wielu konferencji, członek jury konkursów branżowych (Mixx Awards, Media Trendy), mentor w konkursie StartupFest.  Jej projekty zdobywały nagrody w konkursach Media Trendy, Effie, MIXX Awards. W 2011 roku otrzymała tytuł 'Człowieka roku' branży internetowej przyznawany przez Internet Advertising Bureau.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Finanse i Bankowość oraz Studiów Podyplomowych, na kierunku Marketing i Strategie Marketingowe, a także Programu Rozwoju Umiejętności Menedżerskich 'Management 2009'.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl,

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Jakub Weber

Jakub Weber

kierownik działu marketingu usług dodanych i zarządzania kontentem, T-Mobile Polska,

Od początku kariery zawodowej związany z branżą internetową i mobilną. Od 2004 roku pracuje w PTC, operatorze sieci T-Mobile i Heyah. Aktualnie odpowiada za obszar marketingu VAS dla rynku konsumenckiego.W zakres obowiązków wchodzą m.in. zarządzanie płatnościami premium, Granie na Czekanie, gry i aplikacje, mobile advertising.

Łukasz Wejchert

Łukasz Wejchert

online & technology investor,

Przez ostatnie 10 lat Łukasz Wejchert zarządzał Grupą Onet.pl S.A., największą polską grupą medialną. Do Onetu należy szereg wiodących serwisów internetowych m.in.: Onet.pl (portal horyzontalny), Sympatia.pl (serwis randkowy), OnetVOD (wideo na żądanie) i Zumi.pl (lokalizator internetowy).
Od 2006 Grupa Onet.pl jest częścią Grupy TVN - wiodącego polskiego komercyjnego nadawcy telewizyjnego oraz właściciela platformy cyfrowej N, gdzie Łukasz Wejchert pełnił stanowisko Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialnego za działalność online.
Właścicielem Grupy TVN jest Grupa ITI – czołowa prywatna polska grupa działająca
w sektorze mediów i rozrywki, głównie w obszarach: telewizji, telewizji cyfrowej, internetu, kina. W Grupie ITI Łukasz Wejchert pełnił funkcję Członka Komitetu Wykonawczego.
W grudniu 2011 sprzedał swoje udziały w ITI Holdings S.A. i postanowił skoncentrować się wyłącznie na działalności w branży online i projektach technologicznych.
Pierwszą spółkę Tenbit.pl założył w 1999. Była ona wówczas pionierem i liderem wśród polskich internetowych serwisów rozrywkowych z grami.
W 2000 współtworzył inkubator internetowy e-farm.pl, który uruchomił platformę MediaX – pierwszą polską giełdę powierzchni reklamowej w internecie – mimo, że nie odniosła ona sukcesu finansowego, przyniosła korzyści w postaci zdobytej wiedzy.
Zanim zajął się rynkiem mediowym, pracował jako analityk rynków kapitałowych
w londyńskim biurze Merill Lynch oraz w warszawskich oddziałach ING Barings i Deutsche Morgan Grenfell.
Urodził się w Polsce, ale przez 17 lat mieszkał w Danii. Jest absolwentem dublińskiego Portobello Business College (finanse i ekonomia).


Maciej Wicha

Maciej Wicha

dyrektor ds. transakcji i usług w segmencie Internet, Agora,

Profesjonalnie związany z rynkiem internetowym od 1999 roku. W Agorze od września 2001 roku, początkowo na stanowisku szefa rozwoju biznesu portalu Gazeta.pl, następnie dyrektora wydawniczego Pionu Internet. Od lipca 2006 do grudnia 2008 roku zajmował stanowisko dyrektora serwisów informacyjnych i społecznościowych. W tym czasie stworzył m. in. pierwszy w Polsce profesjonalny zespół reporterski wideo zajmujący się produkcją treści do internetu, doprowadził do zawarcia partnerstw Agory z takimi podmiotami jak Microsoft czy EQAL. Obecnie pełni funkcję dyrektora ds. transakcji i usług. Od 2009 roku członek zarządu IAB Polska.

Wcześniej, w latach 1993-1999 pracował w Nicom Consulting Ltd, gdzie prowadził szereg projektów związanych z restrukturyzacją oraz prywatyzacją przedsiębiorstw i instytucji finansowych. Od wiosny 2000 roku Dyrektor Generalny Euromoney Polska S.A. i członek jego zarządu odpowiedzialny za nowe przedsięwzięcia spółki, w tym za projekt uruchomienia portalu finansowego Euromoney.pl.