NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
SE Raport SPOT_GIT_2012 t-mobile_konferencja RT - wszyscy prele RT - sztabka SPOT_GIT

Program

Dzień 1

16.04.2012

09:15-09:30

Powitanie i wprowadzenie

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


BLOK: TRENDY, WIZJE, STRATEGIE

09:30-10:00

Sekrety - PBI Megapanel 2011- czyli o tym co wiedzą wyłącznie baczni obserwatorzy Megapanelu

Andrzej Garapich

Andrzej Garapich

prezes spółki, Polskie Badania Internetu


10:00-10:30

Gospodarka internetowa na zakręcie: II Kryzys i co dalej? Ewolucja modeli przychodowych w Internecie od początku (ok. 1995) do ok. 2020 roku

dr Marek Jerzy Minakowski

dr Marek Jerzy Minakowski

filozof, twórca serwisów internetowych Onet.pl, genealog, publicysta, Tek24.pl


10:30-11:00

Od przychodów przez zyski do budowania wartości

Marcin Przasnyski

Marcin Przasnyski

wydawca StockWatch.pl


11:00-11:30

Kawa/networking

11:30-12:15

Rozmowa: After and before..rynek, perspektywy, nowe przedsięwzięcia

Łukasz Wejchert

Łukasz Wejchert

online & technology investor

Tomasz Józefacki

Tomasz Józefacki

prezes, Online Publishers Association Europe (OPA)


Prowadzący

Tomasz Grynkiewicz

Tomasz Grynkiewicz

dziennikarz, Gazeta Wyborcza i serwis Wyborcza.biz


12:15-12:45

Data Money'ing

Maciej Wicha

Maciej Wicha

dyrektor ds. transakcji i usług w segmencie Internet, Agora


12:45-13:30

Obiad/networking

BLOK: PŁATNE TREŚCI, CONTENT MARTKETING, PAYWALL

13:30-14:00

Content marketing - generowanie wartości dodanej dla użytkownika i przychodów jednocześnie

Wbrew pozorom Internauci wciąż czytają artykuły. Warunkiem jest jednak to, aby były one dla nich interesujące. Narzędzia do rekomendacji treści jak Outbrain czy ContentStream pomagają im do nich dotrzeć. Tworzy to dla marketerów zupełnie nowe szanse, z których warto nauczyć się korzystać. 
Jakie artykuły są postrzegane jako interesujące dla użytkowników?
Jak zaprezentować internaucie interesujące artykuły?
Czym jest Content Marketing ?
Jak dzięki systemom rekomendującym treść realizować strategię Content Marketingu?
Jakie są możliwe implementacje takich systemów i gdzie możemy generować przychody?

Artur Banach

Artur Banach

prezes zarządu, Netsprint

Łukasz Ciechanek

Łukasz Ciechanek

new business director, sieć ContentStream


14:00-14:30

Why is there a need for a pay-wall for any media or anything at all?

On the other hand, if there isn't more revenue coming in, will newspapers all take a big high dive?
Newspaper print and classified ad revenue has already fallen off the cliff.
Introduction of a national pay-wall system with statistics showing revenue before and after the introduction of the pay-wall.
How does this sort of pay-wall work?
How to determine what should go into the system and what should be left in front of the pay-wall to optimize both revenue and web traffic.
Determining charges for specific countries, how much a digital reader thinks is a fair payment
How to convince a digital reader that paying for his news is the right thing to do.
What kind of reaction by editors is there to the system?
Why Piano chose the two markets it launched in so far.                          prezentacja w jęz. angielskim

Gość specjalny

Tomáš Bella

Tomáš Bella

CEO, Piano Media


Mirosław Kowalski

Mirosław Kowalski

product development manager, Piano Media


14:30-15:00

Paywall or not to Paywall. Alternative Solutions

Doświadczenia z użycia płatnych subskrypcji (paywalls) w spieniężaniu treści i usług w sieci.
Micropłatnosci ‘na żądanie’ jako alternatywa dla paywalls.
Wyniki projektów pilotażowych zastosowania mikropłatnosci ‘na żądanie’ i ich porównanie z wynikami stosowania paywalls.

Grzegorz Gołębiewski

Grzegorz Gołębiewski

Founder & CEO, Znak it!


15:00-15:15

Kawa/networking

15:45-16:15

Nowe granice. Monetyzacja użytkownika portalu społecznościowego

Coraz więcej graczy na świecie kupuje wirtualne dobra. W USA aż 1/3 z nich, a każdy wydał na nie średnio 64 dolary.
Czy oswoiliśmy się z zakupami dóbr wirtualnych online?
Jaka przyszłość czeka wirtualny pieniądz?
Czym różni się gracz polski od przeciętnego gracza na świecie?
Jak można go monetyzować?
Kto i dlaczego najczęściej kupuje dobra wirtualne w sieci?

Krzysztof Dobrzyński

Krzysztof Dobrzyński

head of social ads and application department, NK.PL


16:15-16:45

Zumi.pl czyli jak skutecznie dywersyfikować przychody tworząc nowy segement rynku

Jak na dewaluacji tradycyjnych produktów Yellow Pages oraz ekspansji modeli efektywnościowych stworzyć nową usługę poszerzającą możliwości map i lokalizację
Czy to są nowe pieniądze czyli na jakim rynku działamy – jak kreować rynek, gdzie dostrzec szanse na biznes
Kombinacja doświadczeń i synergia kompetencji – słów kilka o tym jak wykorzystaliśmy wiedzę związaną z zarządzaniem organizacją sprzedażową oraz innowacyjne podejście do funkcji serwisu co dało nową jakość zarówno dla użytkownika jak i reklamodawcy
Ewolucja- krok przed konkurencją czyli jak Zumi ewoluował, gdzie szukaliśmy pomysłów na rozwój , jakie błędy popełniliśmy i czego mogliśmy uniknąć

Czas przyspieszyć czyli o tym,  w którą stronę Zumi będzie ewoluował, jak będzie budował swoja przewagę 

Tomasz Nowak

Tomasz Nowak

dyrektor departamentu commerce, Grupa Onet.pl


16:45-17:15

Premium targeting czyli inne podejście do social media

Digital natives - it's a social world
Social media w służbie biznesu - benchmark platform
Dlaczego mniej znaczy więcej a drożej znaczy taniej - na przykładzie LinkedIn.com

Tomasz Pudlis

Tomasz Pudlis

CEO, Business Ad Network


Dzień 2

17.04.2012

09:15-09:30

Powitanie i wprowadzenie

Prowadzący

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


BLOK: MODELE BIZNESOWE STARTUPÓW, OPEN API, OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ W ECOMMERCE

10:00-10:30

Innowacyjne modele biznesowe, przychodowe i strategie dla technologicznych startupów – które najbardziej odpowiadają międzynarodowym VC? Przykłady z rynków polskich i zagranicznych.

Przykłady z rynków polskich i zagranicznych.
E-commerce i m-commerce – czy polskie spółki śledzą światowe trendy?
Kluczowe elementy globalnego startupu

Marek Borzestowski

Marek Borzestowski

Partner GIZA Venture Capital i współwłaściciel i członek zarządów firm: Wirtualna Polska, InteliWISE, Gruper.pl, Mind The Kids


10:30-11:00

Przyszłość operatorów komórkowych - dostawca rury z internetem czy dający szansę rozwoju partner biznesowy

Dumb pipe vs. smart pipe, przewagi konkurencyjne operatora mobilnego.
Open API w T-Mobile, z jakich systemów można skorzystać, jak wdrożyć je do własnego biznesu, modele rozliczeń.
Billing operatorski online czyli czy istnieje życie poza SMS Premium.
Jak jednym kliknięciem w aplikacji lub WWW monetyzowac serwisy - przykłady praktycznych wdrożeń.
Jak dotrzeć z aplikacją wprost na smartphone lub tablet, lub co najmniej na liste Top 10.

Jakub Weber

Jakub Weber

kierownik działu marketingu usług dodanych i zarządzania kontentem, T-Mobile Polska

Jakub Probola

Jakub Probola

kierownik działu innowacyjności, T-Mobile Polska


11:00-11:20

Rynek e-commerce w Polsce z perspektywy wyników badań marketingowych. Najważniejsze trendy i możliwości rozwoju

Nastawienie do kupowania w sieci
Wykorzystywane formy płatności
Technologie mobilne w e-zakupach
Kim jest klient sklepów internetowych - a kto jeszcze nie kupował w sieci?
Powody niekupowania w sieci – a może perspektywy rozwoju e-handlu – co można zrobić, aby dotrzeć do kolejnych grup konsumentów
Charakterystyka sklepów w Polsce
Sklepy internetowe o wypływie kryzysu na ich działalność
Oczekiwane zmiany wielkości sprzedaży w ciągu najbliższych miesięcy
Kierunki i plany rozwojowe sklepów
Stosowane przez sklepy metody lokalizacji klientów i ich pozyskiwania Wykorzystywane formy płatności

Krzysztof  Łopuszyński

Krzysztof Łopuszyński

lider zespołu ds. badań e-marketingowych, Gemius

Marcin Ryske

Marcin Ryske

senior PR &marketing specialist, Okazje.info


11:20-11:50

Kawa/Networking

11:50-12:20

Przychody w ecommerce - jak zarabiać nie tylko na sprzedaży

Fakty i mity online vs offline
-w internecie jest taniej
-promocje online i offline
-wartosc koszyka dla 50 produktów
Marki i cena
Wielokanałowość a cena
Jak nie konkurować ceną - podudzenie ciekawości klienta
Najlepsze efekty podnoszenia cen
Insporujące przykłady strategii cenowych (prezentacja produktu, ograniczenie wyboru, reguła niedostępności, reguła wzajemnośći)
Dywesyfikuj
-reklama,subskrypcja, kupony, płatne konta, logistyka, półprodukty

Tomasz Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante


12:20-12:40

Przykłady efektywnych kampanii na portalu Gruper.pl

Zakupy grupowe to jedno z najszerzej komentowanych zjawisk ostatnich kilkunastu miesięcy w polskiej sieci. Zasięg serwisów grupowej sprzedaży przekracza 32 proc., a łączna liczba ich użytkowników wynosi już ponad 6 mln. Rośnie nie tylko oglądalność powstałych już witryn, ale także liczba przedsiębiorców współpracujących z portalami.
Cel i strategia działania
Współpraca z serwisem zakupów grupowych
Oczekiwane efekty - sprzedażowe, marketingowe, finansowe
Case study – przykłady kampanii promocyjnych na portalu Gruper.pl

Tomasz Dalach

Tomasz Dalach

członek zarządu, Gruper.pl


BLOK: STRATEGIE WYDAWCÓW, PŁATNE TREŚCI, PLATFORMY MOBILNE

12:50-13:20

Zaprzeczenie, gniew, negocjacje, depresja, akceptacja - 5 zwycięskich strategii dla wydawców płatnych treści, w sieci i na tabletach

Czy wydawcom uda się przywrócić wartość informacjom umieszczanym w sieci?
Czy za każdą informację w internecie będziemy musieli płacić?
Jak zagraniczni i polscy wydawcy starają się ograniczyć spadki przychodów związanych z tradycyjnymi systemami dystrybucji informacj
Modele biznesowe wydawców prasy online i na tabletach

Marek Miller

Marek Miller

Dyrektor regionalny Innovation Media Consulting


13:20-14:10

Obiad/networking

14:10-14:40

Modele biznesowe aplikacji mobilnych - trendy i case studies

Mobile - podstawowe dane, przegląd rynku (dane statystyczne Google vs Apple vs Microsoft)
Mobilny ekosystem (appstore vs google play) - przegląd rynku i zasad
Modele biznesowe aplikacji mobilnych
- Pay per download + case study
- Free to download + case study
- Uppselling content, In-app purchase, advertising) + case study
- Aplikacja jako narzędzie marketingowe + case study
- Aplikacja jako wsparcie retail + case study

Bartłomiej Pucek

Bartłomiej Pucek

head of mobile, o2


BLOK: NOWE FORMATY REKLAMY, MODELE SPRZEDAŻ, ZAKUP POWIERZCHNI REKLAMOWEJ

14:40-15:10

Raport mniejszości: How digital (could) kill the (old skull) media stars

Czy xxx* mln zł przychodów Onetu i xxx* mln zł Agory z internetu to wyczyn?
Kto naprawdę rządzi na polskim rynku reklamy internetowej?
Top 5 polskich ściem w mediach interaktywnych (edition 2012 ad)
Kiedy internet zacznie zabierać udziały telewizji
Dysrupcja rzeczywistości: za 3 lata w polskim internecie
*Po publikacji raportów rocznych za 2011

Michał Kreczmar

Michał Kreczmar

dyrektor ds. rozwoju produktu reklamowego, Agora (Gazeta.pl)

Przemysław Bartkowiak

Przemysław Bartkowiak

president & founder, Revenue Alley


15:10-16:00

Panel dyskusyjny: Audience buying - czy polała się krew?

Ci co mieli kupować nie kupują, Ci co mieli sprzedawać bronią się
Jaka jest prawdziwa przyczyna niewielkiego zainteresowania audience targetingiem w Polsce
Czego brakuje polskim marketerom aby przekonać się do tej formy budowania przekazu marketingowego?

Anna Sakowicz

Anna Sakowicz

partner, Invention, członek zarządu, Mindshare Polska

Michał  Brański

Michał Brański

członek zarządu WP ds. strategii i produktu

Maja  Biniewicz

Maja Biniewicz

digital consulting manager, Starcom MediaVest Group

Artur Muszkiet

Artur Muszkiet

dyrektor zarządzający, ARBOinteractive

Przemysław Bartkowiak

Przemysław Bartkowiak

president & founder, Revenue Alley

Piotr Kowalczyk

Piotr Kowalczyk

zastępca dyrektora ds. produktu reklamowego, Grupa Onet


16:00-16:15

Kawa/networking

16:15-16:35

Jeden serwis, osiem API

Tworzenie biznesu w uzależnieniu od innych usługodawców Allegro, eBay, Świstak, InFakt, PayU, PayPal, Google Analytics, Mixpanel
Wyzwania skalowalności, a ułatwienie startu w biznes
Wnioski API krajowe a API zagraniczne

Konrad Latkowski

Konrad Latkowski

PR, COO, co-founder, PricePanorama.com


16:35-16:55

33 tysiące złotych za 12 wersji banera??? Lekka przesada

Przegląd zachodnich maszyn do optymalizacji kreacji
Pierwszy polski creative optimizer AdCarousel case study z wdrożenia
Nie wszystko co piękne się klika, przykłady efektywnych kreacji performance
Wszytko o optymalizacji kreacji w czasie rzeczywistym

Sebastian Kondracki

Sebastian Kondracki

współwłaściciel RevenueLabs


16:55-17:20

Pozyskiwanie klientów i zwiekszanie sprzedaży z systemem Marketing Automation

10 lat temu powstały w USA pierwsze systemy marketing automation, połączyły one funkcjonalności CRM i e-mail marketingu tworząc  spójne środowisko dla działów sprzedaży i marketingu. Dzisiaj ponad 30% dużych i średnich firm w USA korzysta z systemu Marketing Automation dzięki czemu uzyskują dostęp do nowego strumienia potencjalnych klientów, obniżają koszty działań marektingowych poprzez automatyzację i zwiększają efektywność sprzedaży dzięki przesyłaniu potencjalnym klientom dopasowanych ofert we właściwym czasie.

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

założyciel i prezes zarządu, SALESmanago Marketing Automation


17:20-17:30

Zakończenie konferencji